Ayrılık Sonrası İlk Kavga - Son Yaz 15. Bölüm

Son Yaz 15. Bölüm - Akgün kıskançlık krizine girdi.
BAŞKA KOLLARA KOŞMUŞSUN

Akgün ve Yağmur ayrılık sonrası yeni duruma alışmaya çalışmaktadırlar ama ikisi de acı çekmektedir. Akgün eline geçen fotoğrafın arkasında yatan hikâyenin peşine düşer ve ilk olarak Selim’i babasıyla görüşmek için ikna eder. Ama Selçuk Taşkın’ın fotoğrafa verdiği tepki çok sert olur. Akgün’ün içindeki şüphe artar. Kaan, Yağmur ve Akgün’ün ayrıldığını duyunca bu fırsatı kaçırmaz ve Yağmur’a yakınlaşmaya çalışır. Kaan’ın bu hamlesini öğrenen Akgün hesabını sormak üzere soluğu Kaan’ın yanında alır. Kaan ve Akgün arasında çıkan kavga; Fatih, Serap, Canan ve Selim’in de bulaşmasıyla adli bir vakaya dönüşür. Kavgayı fırsata çeviren Fatih, Akgün’ü mahkemeye verir. Selim ve Canan, Akgün’ü tutuklanmadan kurtarmak için birlikte harekete geçerler. Akgün’ün avukatlığını Canan üstlenir. Bu arada Selçuk Taşkın’ın Halil Sadi’yi aradığını öğrenen Selim bunun hesabını sormak için Selçuk’a gittiğinde sürpriz bir gerçeği öğrenecektir.
İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara (Ali Atay), 8 yıl önce hapse yolladığı organize suç lideri Selçuk Taşkın’dan (Arif Pişkin) reddedemeyeceği bir teklif alır. Selçuk Taşkın, Savcı Selim Kara’nın bütün suç örgütünü çökertecek davasında, tanıklık yapmayı istemektedir. Ancak bunun için tek bir şartı vardır; oğlu Akgün Gökalp Taşkın’ı (Alperen Duymaz) Selim Kara’nın bizzat koruması… Suç dünyası içinde büyümüş, tehlikeli ve sorunlu görünümünün ardında duygusal bir genç olan Akgün için bu kabul edilmesi güç bir durumdur. Hayat beklemediği bir yerden daha sınar Selim’i; İzmir’de çocukları ile yaşayan eşi Canan (Funda Eryiğit) boşanmak istemektedir. Ailesi ile işi arasında kalan Savcı Kara, baş belası olarak gördüğü Akgün’ü ailesinin yanına İzmir Çeşme’de bulunan Adalet Sitesi’ne götürmek zorunda kalır. Selim’in beklenmeyen misafiri Akgün’ün gelişi site sakinlerinin tüm dengelerini altüst edecek; Ege’de başlayan bu rüzgâr, herkesin hayatını değiştirecek büyük bir fırtınaya dönüşecektir.
OYUNCULAR: ALPEREN DUYMAZ, ALİ ATAY, FUNDA ERYİĞİT, HAFSANUR SANCAKTUTAN, EMRE KARAYEL, SİNAN TUZCU, ŞEBNEM DÖNMEZ, ARİF PİŞKİN, SEZER KOÇ, HALİL BABÜR, YASEMİN YAZICI, ERDEM ŞANLI, YUNUS NARİN, ATA NEDİM ARMAN, SARP İKİLER, CENGİZ OKUYUCU
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Son Yaz: www.fox.com.tr/Son-Yaz/izle
Resmi Facebook Sayfası: sonyazfox
#FOX #sevince #SonYaz

Herunterladen

görünümler
484,736

YORUMLAR

  • Akgün harikasın.

    Deal With SlazyDeal With Slazy3 gün önce
  • 4:33 o tırnaklar?🤣

    Melisa OkMelisa Ok7 gün önce
  • Kavgaları bile harika delirtiyo bu cift beni

    Şeyma 35Şeyma 3515 gün önce
  • 15. Bölüm ful yokmu nerden bulabilirim

    Mosso PubgMosso Pubg23 gün önce
  • Akgün Soner Eray Ahmet dörtlemesinden bir dizi daha çıkar 🤩🤩🤩

    FurkanFurkan24 gün önce
  • Son Yaz 15. Bölüm - Akgün kıskançlık krizine girdi. BAŞKA KOLLARA KOŞMUŞSUN

    ismail celikismail celik28 gün önce
  • Yuh ya oyunculukları çok iyi

    Yağmur KaraYağmur Kara29 gün önce
  • Ne olursa olsun çocuk kızla konuşurken höykürmüyo kadınların karşısında hep ses tonu dingin ölçülü...bravo

    Sevda TuranSevda Turan29 gün önce
  • 4:50 "BEN KENDİMDE DEĞİLİM ŞU AN YA!BANA BİR AÇIKLAMA YAP. VALLAHİ BİLLAHİ KENDİMDE DEĞİLİM BEN" 😅😂

    Şeyma ÖzkanŞeyma Özkan29 gün önce
  • bu kız niye sürekli tamam diyo

    Melek İbişMelek İbiş29 gün önce
  • Akgün Savcının kopyası 😅

    ZeynepZeynepAylar önce
  • Ben kendimde değilim şuan ya vallahi billahi kendimde değilim -Akgün Gökalp Taşkın

    Beyza NurBeyza NurAylar önce
  • su uyuma bakar misinizzz

    hickomiksinhickomiksinAylar önce
  • Soner ve Eray izlerken Ahmet'in de dedikoducu kadınlar gibi yanlarına gelip izlemesi xkzkzkkzjks Ahmet abiii

    Pelin KurtPelin KurtAylar önce
  • akgünün yağmuru daha çok sevdiğine inanıyorum onun için gözü kapalı ölüme gider

    Muhammet ali erenMuhammet ali erenAylar önce
  • Yağmur daha çok seviyor gibi geliyor bana nedense

    İrem Kayaİrem KayaAylar önce
    • @Muhammet ali eren Bırakması gereken bi durum yoktu Yağmur giderken onun elini bırakmadı erkekler bu konularda nedense cesaretsiz hafif bi zora gelsin gidiyor maalesef ki

      İrem Kayaİrem KayaAylar önce
    • akgün daha çok seviyor onu onun için bırakacak kadar en büyük sevgi budur

      Muhammet ali erenMuhammet ali erenAylar önce
  • Amdin şu video engellerini bi kaldirirmisin izleyek la gardasim.

    Ozyy BeyOzyy BeyAylar önce
  • Abo

    nope guysnope guysAylar önce
  • Olan kaana oldu kim ne derse desin ne acı bi durum birden hayatına biri giriyor ve kız arkadaşın sen varken ondan hoşlanmaya başlıyor ve sevgili oluyor sonrada Akgün eski sevgili tribine giriyor ve Kaan sanki hayatında yokmuş gibi Yağmur Akgün delisi oluyor. Kaanin sorunlarında bu kadar yanında olmadı çocuğu hep nede olsa yanında diyip ilgilenmedi

    Anıl YücelAnıl YücelAylar önce
  • Akgün on numara yapıyor oyunculuğu

    turgut hakkiturgut hakkiAylar önce
  • Final yapmayimi düşünüyorsunuz bir şeyle soyleyi arkadaşlar

    Mehmet OtegenMehmet OtegenAylar önce
    • FİNAL KESİN YOK Bİ KAÇ SEZON DEVAM EDECEK KADAR KONU VE SENARYO HAZIRMIŞ. NET BİLGİ

      Şeyma ÖzkanŞeyma ÖzkanAylar önce
  • Ula bu erkekler ndn böyle yarabbim 🤦‍♀️

    Leyla HanLeyla HanAylar önce
  • Ben bile maç oldum öpücükler e akgün un dili tutuldu garibimin

    cilgin genccilgin gencAylar önce
  • Akgünün abisi kara gün soner

    Murat DaldaMurat DaldaAylar önce
  • Öfkeyle söylenmiş sözleri hükmuî kısa sürer

    Yakup GöktaşYakup GöktaşAylar önce
  • 16 fragmanı yayınlandımı

    Yakup GöktaşYakup GöktaşAylar önce
  • Akgün ve yağmur evlensinler 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Tarık YıldızTarık YıldızAylar önce
  • Akgün ve yağmur evlensinler 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Tarık YıldızTarık YıldızAylar önce
  • son yaz mükkemel bir ikili bence harika bir dizi

    yadigar Kursunyadigar KursunAylar önce
  • YA BENDE HASTALIK OLDU YORUM YAZMADAN DURAMIYOM

    cilgin genccilgin gencAylar önce
  • YA NE OLUR AKGUNUN ABISI DUSMAN OLARAK CIKMASIN KARSINA YAVLARIRIM SIZE SANERIST BEY NE OLUR NE OLUR

    cilgin genccilgin gencAylar önce
  • Yağmur Kara, Kaan'ın senin için söylediklerini duysan kimin çirkin konuştuğunu inan anlarsın. Ayrıca Akgün'e suçluymuş gibi davranman.. Çocuğu babanın annenin öfkesi ve yaşanmışlıklarını göz önünde bulundurup yarı yolda bırakan sensin.

    Kaktüs'ün Ay'ıKaktüs'ün Ay'ıAylar önce
    • 1. Yağmur akgünün eli tutu Akgün bırakıp çekip gitti 2. İlk Akgün yağmura çirkin şeyler söyledi sonra Kaan. 3. Yağmur hep Akgünün yanındaydı tüm aileni karşına aldı Akgün için ama Akgün yağmurun elini bıraktı gitti bence yanlış yapan yağmur değil Akgün

      DilaraDilaraAylar önce
  • Oyunculuk desen süpersiniz ❤❤❤❤

    Oyun Artı SporOyun Artı SporAylar önce
  • Kalitesi aşırı yüksek bir dizi ❤❤🙋‍♂️

    Oyun Artı SporOyun Artı SporAylar önce
  • Akgün ve soner candır bu ortamlari harikaaa 4'üde süperrrr❤

    Oyun Artı SporOyun Artı SporAylar önce
  • Olm Soner’i Kaan Yıldırım’a benzeten bir tek ben miyim ha

    KardelenKardelenAylar önce
  • Ya GULMEKTEN oluyor ne TATLI vurdu ve fatih e savcı okkkkkkkkkkkkkk

    cilgin genccilgin gencAylar önce
  • Çok bizden değiller mi😅

    amanboşveramanboşverAylar önce
  • En bok dizi çifti :D

    Dilan YEGİNDilan YEGİNAylar önce
    • @Dilan YEGİN en bok yorum sevmiyorsan burda işin ne ? amaç ne

      Muhammet ali erenMuhammet ali erenAylar önce
    • @Esma Tan yo ben tartışmam. Fikrimi söyledim. Siz isterseniz tartışabilirsiniz. Kolay gelsin

      Dilan YEGİNDilan YEGİNAylar önce
    • @Dilan YEGİN zevkleri mi tartışalım yani ? 😕

      Esma TanEsma TanAylar önce
    • @Esma Tan en kötü

      Dilan YEGİNDilan YEGİNAylar önce
    • En iyisi demek istedin herhalde 😑

      Esma TanEsma TanAylar önce
  • Akgün’ün telefonu tutarken eli mi titriyo ya?

    Fulya PFulya PAylar önce
  • Sarılmaya çalışdı ve itdim değilde sarıldı sarıldım öpmek istedi itdim deseydin daha doğru olurdu

    Natevan EsedovaNatevan EsedovaAylar önce
    • Onu deseydi daha büyük olay çıkardı biraz yumuşattı diyelim 😄

      ŞeymaŞeymaAylar önce
  • bu kavgadan neden haz aldım kıskançlık hoşuma falan gitti kendine gel kızım

    YaseminYaseminAylar önce
  • Bu dizide erkekler trip atıyor. Kızlar zorluyor

    Kazım KazımKazım KazımAylar önce
  • NAZARA GELİYOR 🧿🧿🧿🧿🧿♥️♥️♥️♥️🧿🧿

    AKMUR. SONYAZAKMUR. SONYAZAylar önce
  • Ya nerdeyse tüm yorumları okudum ama kimse sonda benim fark ettiğim şeyi söylememiş sonda Bence Akgün Yağmur'un kokusunu içine çekip sakinleşiyor tekrar tekrar izledim önce derin bir nefes çekiyor sonra gözünü kapatıp sakin muzip bir gülümsüyor 🤔 eğer öyleyse yine bu dizinin MÜKEMMEL detaylarından biri 💟

    Süheyla Nur ŞENTÜRKSüheyla Nur ŞENTÜRKAylar önce
  • 1:44 Eray sen harika bi detaysın ya

    P.shermen42malabyway SydneyP.shermen42malabyway SydneyAylar önce
  • Ha bide yağmur kaanın yanına girdi de kaan duyuyomusun dedi ya orda akgünden “ dokunma ona dokunma yağğğğmur” diye bağırmasını bekledim çünkü seni duyamaz seni göremez sana satılamaz sana satılamaz diye kendini yırtmasın efsaneydi

    Ülkü BÜlkü BAylar önce
  • Erayın çay içişi peki 😂😂😂

    Ülkü BÜlkü BAylar önce
  • kavgaları resmen canan ve seliminki gibi...

    şevvalnur pekdoğanşevvalnur pekdoğanAylar önce
  • Harika dizi

    Замира ЗаироваЗамира ЗаироваAylar önce
  • Akgünün kıskanclıgı😂❤️

    MerveMerveAylar önce
  • Admin keşke akgünün İstanbul la gidişini de koysaydın

    Hasan UckunHasan UckunAylar önce
  • VPN ile bağlanın ağalar.ayni anda dizinin tüm partlarini izlersiniz.Baska türlü partlar gorunmuyo

    YuceHunYuceHunAylar önce
  • trmore.info/www/yNKklpNgcKeAvmM/video 👈

    TikTok VideolarıTikTok VideolarıAylar önce
  • AKGÜN'ÜN ABİSİNİ ARIZA DİZİSİNDEKİ "OLGUN TOKER" CANLANDIRACAK.

    Yusuf MertYusuf MertAylar önce
  • Oha akgün çüşşş

    Study WithStudy WithAylar önce
  • Bu kıskançlık değil başka bir şey. Kızı ne dinledi ne de anlamaya çalıştı sadece bağırıp çağırdı.

    00 0000 00Aylar önce
  • Yağmur harikasın.

    anıl özmertanıl özmertAylar önce
  • ÇOOK GÜZEL SAHNE OLMUŞ. NASIL BİR UYUMDUR BU? KAVGA EDİŞ ŞEKİLLERİ GERÇEK GİBİ.

    anıl özmertanıl özmertAylar önce
    • Adim,,,3,,,firaqman,,,yap..lufen,,,iki firqman,,, Yetmiyor!,masuyet,,,dizisi,,,3,,,firaqman,,, Var,,,son,,,yazin sadece,,,2,,firaqman,,,var,, Neden,,hi birde,,,firqman,,,erker,,,ver,,, Akyam♥️sonun kadar,,,

      AyiseAyiseAylar önce
  • AGa böyle kavga sahbelerine bayılan tek ben miyimxhdjdjjsnska

    Dodo AltDodo AltAylar önce
  • Bence Akgün'ün Abisi Soner

    Doga. TrkDoga. TrkAylar önce
  • Şu kaani göstermeyin lutfen. Delikanli olarak goruyordum ama malesef fos çıktı

    Roma TvRoma TvAylar önce
  • Karakterler o kadar güzel ve güçlü yazılmış ki mükemmel. Kendilerini de çok çok iyi ifade ediyorlar böyle güzel senaryo mu olur ya elinize emeğinize sağlık.

    Byn SnnByn SnnAylar önce
  • Ayyy Akgüne bu kıskanç havalar ne yakışıyormuş, videoyu görünce nasılda tepesi attı yaa jdjdjdjdjdjdjd Ayrıca Yağmur orda kendini ifade etmeye çalışıyor Akgün'ün takıldığı yer "Sevgilim deme şu çocuğa" aşırı iyi yiaa

    Ayşenur KayhanAyşenur KayhanAylar önce
  • selim ve canani izledik burda biz aslinda

    Zeynep ÖzerZeynep ÖzerAylar önce
  • sevgilim diye bahsetme su cocuktan bence derken ne kadar yakisikli olabilir bi insan ya

    Zeynep ÖzerZeynep ÖzerAylar önce
  • Tartışmaları bile aynı selim ile cananın tartışması gibi

    Merve AydınMerve AydınAylar önce
  • akgun davar gibi davrandi yagmura biraz

    Zeynep ÖzerZeynep ÖzerAylar önce
  • AKGÜN'ÜN İLK BÖLÜMLERDE OLDUĞU GIBIKISA SAÇLI SAKALSIZ GÖRMEK İSTİYORUZ.

    Bil TurBil TurAylar önce
  • Akgunun abisi Soner galiba?🤗

    serap EYRiserap EYRiAylar önce
  • Soner Akgün’ü nasıl kolluyor ya canım

    Reyhan AksoyReyhan AksoyAylar önce
  • 5:50 vay be Akgün ne güzel açıkladın aynen öyle bence de

    Büşra FersizBüşra FersizAylar önce
  • Akgün haklı derim. Yağmur dönek dönek davranıyor bence.

    Büşra FersizBüşra FersizAylar önce
  • Yağmur süper bir karakter

    thetubeviewingthetubeviewingAylar önce
  • Akgün yanlış yapıyo bence kızı evlenmeye zorladı resmen ya evleniriz ya ayrılırız kafasında çok saçma bi düşünce kız daha üniversiteye yeni başladı biraz anlayışlı olması lazım Yağmur aşırı haklı bence

    İlayda Yılmazİlayda YılmazAylar önce
  • eraya üzülüyorum ya aldatıldiğnı duyunca napcak acaba o diğilde ne zaman ayrılcaklar böyle aldatmaya dvmmı edicek yoksa diğer bölümde ayrılıcakmı ?

    #Son Yaz#Son YazAylar önce
    • @#Son Yaz evet oyle ama naz ona sevgili olalım demedi ama evet yazık

      ecrin_ecrin_Aylar önce
    • @ecrin_ olabilir ama biz sona aşkını yakıştırıyoruz ve eray kendini kötü hossediyo fark ettiysen her derdini sonerle paylaştı eray hiç bir bilgiye ship bile diğil

      #Son Yaz#Son YazAylar önce
    • Yanlız nazla sevgili değiller

      ecrin_ecrin_Aylar önce
  • yağmur eski sevgilim dediğin akgün sevgilim deme şu adama diyor ne desin kız bacanağım mı desin

    derya balyenderya balyenAylar önce
  • Soner, Eray and Akgun great trioooo

    Leta MinasLeta MinasAylar önce
  • Hem kızı terket, hem de hesap sor! Akgün’ün sevgili profili kaç bölümdür arıza veriyor!

    FairytaleFairytaleAylar önce
  • akgunun kıskançlık halleri nasil âmâ

    GÜLÜMSEGÜLÜMSEAylar önce
  • Frag bugün gelsin ama belki de Akgün çıkmıştır o yüzden bu hafta az frag ve öi verir bilemiyorum

    Sidelya ÇağlayanSidelya ÇağlayanAylar önce
  • Eray iyice gevşemiş abi den kanka ya dönmüş 😀

    Burak DenizBurak DenizAylar önce
  • Haaaaa olhar matador de Akgun com ciúmes de Yagmur

    Jojoebica JuniorJojoebica JuniorAylar önce
  • Haaaaa não gosto de ver #AkMur descutindo , são tão perfeitos

    Jojoebica JuniorJojoebica JuniorAylar önce
  • kkkkk que treta #AkMur

    Jojoebica JuniorJojoebica JuniorAylar önce
  • Burda tam Canan selim kavgasi yapmışlar.

    Gizem TanGizem TanAylar önce
  • yagmur kavga ederken canana benziyor asiri

    roseroseAylar önce
  • Buraya yazıyorum soner akgünün abisi halil sadi o yüzden soneri sevmiyor. Akgünün babası halil sadiyle konuşunca ben olayı çözdüm eğer bu yorum tutarsa bi abonelik alırım tatlışlar

    Cansel KaracaCansel KaracaAylar önce
  • Çirkin yaptın Akgün, sana yakışmadı.Kıskan da ,o kadar da değil yani.Keşke Yağmur'la konuşmasaydin,direk Kaan' ı indirseydin önce.

    Canan Oguz– BrownCanan Oguz– BrownAylar önce
  • 4:25 AKGÜN BURDA ÇOK SİNİR OLDUM SANA! BU İKİ OLDU. SEN ÖPERKEN, SARILIRKEN YAĞMUR KENDİNİ GERİ ÇEKSE YA DA SENİ İTEKLESE TAVIR ALIR TRİP ATAR GURUR YAPIP UZAKLAŞIRSIN. AMA YAĞMUR HER ŞARTTA SENİ ANLAMAYA ÇALIŞIYOR. AZ KIYMETİNİ BİL DEĞER VERDİĞİNİ GÖSTER ŞU KIZA. ÜZÜP DURMA!

    Şeyma ÖzkanŞeyma ÖzkanAylar önce
  • AKGÜN'ÜN İLK BÖLÜMLERDE OLDUĞU GIBI KISASAÇLI SAKALSIZ GÖRMEK İSTİYORUZ.

    Bil TurBil TurAylar önce
  • YAĞMUR'A DA İNANARAK KORKTUN GİTTİN SİNDİN KÖŞENE DİYEMEZSİN AKGÜN ŞİMDİ SEVGİLİYSENİZ YAĞMUR SAYESİNDE ONUN CESARETİ OLMASA OHOOO:D BAŞIN BELADAYKEN BİLE SARILDI SANA BABASININ ÖNÜNDE DURDU BU KIZ :))

    Şeyma ÖzkanŞeyma ÖzkanAylar önce
  • استغفرالله العظيم واتوب اليه عدد خلقه ورضاء نفسه وزنه عرشه ومداد كلماته لي ولجميع للمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

    Ff aeFf aeAylar önce
  • استغفرالله العظيم واتوب اليه عدد خلقه ورضاء نفسه وزنه عرشه ومداد كلماته لي ولجميع للمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

    Ff aeFf aeAylar önce
  • Sonerin Akgünü koruması kalpp benn

    Burcu HireceBurcu HireceAylar önce
  • YAĞMUR KARA BAŞ TACISIN AKGÜNÜN DEĞİMİYLE

    Diomand SttarDiomand SttarAylar önce
  • BUNLAR RESMEN SAVCI VE CANAN HELE HAFSA İLE FUNDA GERÇEKTE ANNE KIZ GİBİLER RESMEN MİMİKLER FALAN ÇOK BENZİYOR HAFSADA MÜKEMMEL

    Diomand SttarDiomand SttarAylar önce
  • AKMUR HARİKA HARİKA

    Diomand SttarDiomand SttarAylar önce
  • HAFSAYI DAHA DA KONUŞMALIYIZ HER BÖLÜM ÜSTÜNE KOYUYOR YILDIZ GİBİ PARLIYOR VE ŞU AN ÇOK ÇOK İYİ DOĞAL GÜZELLİĞİ DURUŞU HARİKA

    Diomand SttarDiomand SttarAylar önce
  • GERÇEKTEN HARİKALAR AKGÜN DUYUNCA YAĞMURI ARIYOR KONUŞALIM DİYOR O ÇOK GÜZEL

    Diomand SttarDiomand SttarAylar önce