0 KM Araç işte böyle yıkanır sonra da bir güzel kaplanır | Seramik, Poliüretan ve Cam Filmi Kaplama

Geçtiğimiz aylarda kutu açılışını yaptığımız Skoda Kodiaq'ı hatırlarsınız. Her ne kadar araç kutu açılışı sonrası bayide yıkanmış olsa da, biz çok çeşitli işlemler için DBY Detailing'in yolunu tuttuk. 0 km araçlarda yapılacak bir takım işlemler, gerek dışının gerekse de içinin yıllara meydan okuyabilmesi için koruma altına alınması büyük fayda sağlayabiliyor.
Seramik kaplama, kaput filmi, cam filmi, motor koruma, plastik aksam koruma ve deri koruma gibi uygulamalar 0 km araçların ilk günkü gibi kalmasına yardımcı oluyor. Aracımızda mümkün olan birçok uygulamayı yapacağız ve yapılan tüm işlemleri de sizlere tek tek açıklayacağız. Umarız videomuzu beğenirsiniz. İyi seyirler.

Herunterladen

görünümler
151,401

YORUMLAR

  • Nekara mal oldu Onuda söyleseydiniz keşke

    Hakan CetinHakan Cetin6 gün önce
  • Fabrika becerememiş temiz araba çıkarmayı sizler son noktayı koydunuz. Tebrikler..

    Kürşat BilgisayarKürşat Bilgisayar10 gün önce
  • Arabayi temizleyip ; icerde yedigimizin copunu yola atariz biz😃

    cuneyt oktaycuneyt oktay13 gün önce
  • Keske ön amblemi söküp yapsalardı

    Onur YıldırımOnur Yıldırım13 gün önce
  • Zenginler için güzel tavsiyeler

    Hakan BilenHakan Bilen14 gün önce
  • biri havluyu almaya çalışıyor biri çökmeye :D

    Taylan SulançTaylan Sulanç16 gün önce
  • Başqa bir videoda s 90 bele eləmişdilər bircə qırmızı xalçası yoxdu

    X. MURADX. MURAD17 gün önce
  • Araç çok iyiymiş.

    Sezgin ÖzerSezgin Özer19 gün önce
  • Mikemmel olmuş, canım çekti vallahi

    Nihat BeyNihat Bey20 gün önce
  • Valla ben benim eşimin arabasini yıkamaktan gına geldim.Sürmeye gelince usta söförr oluyorlar ama araba bakimi ve yikama vb.işlerde hemen yan çiziyorlar

    Murat ÖzavsarMurat Özavsar20 gün önce
  • Yani bundan şunu anlıyorum Araç fabrikaları bu işi bilmiyor. Araçları fabrikadan çıkarmadan seramik ya da şeffaf folyo ile kaplamıyorlar. Gereği de yok :) para tuzağı Arabayı insanlar ne amaçlı kullandığını farkında değil sanırım insanlara hizmet amaçlı üretiliyor fakat türkiyede insanlara araçlara hizmet ediyor...

    emrah dincemrah dinc20 gün önce
  • Kurulama bezi ilgimi çekti sadece varmı linki

    Yasin UÇARYasin UÇAR21 gün önce
  • Eskiden ayıplardık aldığı cep telefonunu streç filme saranlari artık daha ileri levelleri çıkmış arabayı sarıyorlar streç ile ahhahaha

    Deniz DeryaDeniz Derya22 gün önce
  • şampuan ismi ne

    Emre SezenEmre Sezen22 gün önce
  • fiyat ?

    emr_e tubeemr_e tube22 gün önce
  • o kurulama havlusu 200 tl galiba silkdryer seramik 30ml 800 tl ufs eldiven 70 tl detailing isi pahalidir.. uygulamalari cok basarili, tebrik ederim

    2. Vites Oto Kuaför2. Vites Oto Kuaför23 gün önce
  • Herkes malın kölesi olma falan yazmış. Ne alaka? Elindekinin kıymetini bilmek kadar güzel bir şey var mı? Araca böyle temiz bakılsa, sonra araç sahibi değiştirmek istediği zaman daha az değer kaybıyla temiz aracını satsa daha iyi değil mi? Büyük ihtimaller böyle yazanlar şu araçları bile alamayacak insanlar..

    AforizmaAforizma24 gün önce
  • Bu arada o temizleme havlusunun markasi nedir ? Her araca lazim. Varmi bilen ?

    poyraz8586poyraz858624 gün önce
  • binmeyin dursun bi köşede kaplayın

    06sado06sado25 gün önce
  • mecbur önem vereceksin o kadar para boca ettikten sonra

    Ahmet AkifAhmet Akif25 gün önce
  • Kıytırık Doblo alıp bir de binmeyip abuk sabuk yok film için çekiciyle getirme gibi işler yapıcam. Saçmalıktan başka bir şey değil. Dünya malı dünyada kalır boş işler.

    Emirhan ÖzdemirEmirhan Özdemir25 gün önce
  • Aman arabama toz gelmesin ama arabamdan çöpleri yollara atarım mantığı hakim bizim toplumda

    Menderes OzkanMenderes Ozkan26 gün önce
  • Sifir dobloya para verilirmi.bildigin at arabasi

    Sinan CulhaSinan Culha26 gün önce
  • 2.15 - 2.38 dk. ""kullanılmış araçlarda eski araçlarda çok eski araçlarda biraz daha sert killer kullanıyoruz çünki o araçlarda ağır polisaj işlemleri yapılacağı için kilin yüzeyi çizme ihtimali olsa bile bunun polisajla düzeleceğini varsayıyoruz, fakat yeni araçlarda bu çizikler oluşmasın diye mutlaka yumuşak killer tercih ediyoruz ki zaten kusursuz olan yada çok az çizik olan yüzeyi biz daha fazla çizmeyelim diye tedbir olması açısından yumuşak killer tercih ediyoruz""............................İNSAN AKLI İLE NASIL ALAY EDİLİR.......................BURADA NE ANLATILMAYA ÇALIŞILMIŞ...........................

    Mavi YeşilMavi Yeşil27 gün önce
  • Burası Ankara’daymış İstanbul’da tavsiye edeceğiniz bir yer varmı ???

    fatih tomufatih tomu27 gün önce
  • Aynı araç aynı işlemler fiyat nedir acaba bu firmada bayideki fiyatlar ile kıyası nasıl ? Firma ismi ?

    fatih tomufatih tomu27 gün önce
  • Araç boşaldı boşalacak ..

    Mehmet Akif VurgunMehmet Akif Vurgun27 gün önce
  • seramik falan boş iş temiz kalsın istiyosan şeffaf kaplama

    onur uçankuşonur uçankuş27 gün önce
  • Arabasını deli gibi temizleyip sonrada dünyada tek onda varmış gibi havalara giren arkadaş yapma çünkü karşıdan çok komik görünüyorsun. 😊

    Serdar OzdamarSerdar Ozdamar27 gün önce
  • Çok abartıyorlar cama kil sürerseniz camda kılcal çizikler olur ve diğer bı konuda evet boya koruma cila felan güzel şeyler ama o araba dışarı çıkınca içerdeki parlaklığın yüzde 50 si gider sebebi içerdeki LED ışıkların oyunu sadece yıkanıp temizlenen arabayı o mekana koy aynı şekilde alımlı ve daha parlak durur

    Selim EkeSelim Eke27 gün önce
  • Fiyat ne kadar sedan bir araba için

    G KG K28 gün önce
  • Farlara film takmanın amacı ne?

    murat SADIKmurat SADIK28 gün önce
  • Kullan at bezleri kullanıp atmasinlar bana göndersinler lütfen 🙏

    DoMbİlİbAyKuŞDoMbİlİbAyKuŞ28 gün önce
  • 2005 model fort fusion aracim var böyle koruma yapsak kaca mal olur izmirde varmi şubeniz

    Dfghj HgfsaDfghj Hgfsa28 gün önce
    • Değmez kanka ama yine de sen bilirsin

      Yiğit MehmetYiğit Mehmet26 gün önce
  • Sahibi adına çok üzüldüm, çok yazık. Çekici ile getirmek nedir kardeşim .

    NATURE ADDİCTNATURE ADDİCT28 gün önce
  • Bu kadar masrafa yazık onun yerine yakıta harca dolaş türkiyeyi

    burak aydınburak aydın29 gün önce
  • Arabamı alırım binerim bakımını yaptırırım bütün olayım bu

    Yunus TurkerYunus Turker29 gün önce
  • Yapilan bu işlemler ne kadar ücret tutuyor?

    yavuz alp yüncüyavuz alp yüncü29 gün önce
  • Good job & where are from this shop

    Baharul IslamBaharul Islam29 gün önce
    • Türkiye Ankara city

      dogan dogandogan dogan25 gün önce
  • Türkiye şartları İçin çok gereksiz bir uygulama sen bu kadar uğraş masraf et öküzün biri trafikte telefonuyla oynarken önüne bakmadan gelip tüm emeğin içine etsin o yüzden Porsche bile binsem eğer Türkiye de bineceksem asla yaptırmam bunlardan

    Slawi RabiSlawi Rabi29 gün önce
  • Nazar boncuğuna nazar değmesin diye, nazar boncuğu takmak

    Eg MirzEg MirzAylar önce
  • Parasi olana guzeldir

    Veli GumusVeli GumusAylar önce
  • Cam filmi yasaklanmalı

    ERDAL ÖZCANERDAL ÖZCANAylar önce
    • Sebep

      murat SADIKmurat SADIK28 gün önce
  • Oha

    Kaporta boya Komaylar autoKaporta boya Komaylar autoAylar önce
  • Türk milleti arabasına çok değer vermesinin sebebi bayanlar gibi değil. Çok pahalı ve o parayı kazanırken bi taraflarından canı çıkıyor o yüzden.

    Kaan KoyunKaan KoyunAylar önce
  • ❤️

    ByZAFER GÜLOĞLUByZAFER GÜLOĞLUAylar önce
  • Bir gün hiyarin biri yanına park eder, kapıyı lank diye açar goçertir. Başka biri park ederken tampona gömer kaçar Başka biri trafikte burnunun dibini görmez gömer Sonra dolu yağar Kamyondan taş sıçrar Vs.vs.

    Vivi TortVivi TortAylar önce
  • Kılıfla telefon kullanmak gibi. Modası geçiyor telefon yavaşlıyor ama baksan sıfır. Bu da aynı onun gibi. Ulan zevk alamayacaksam poşetle :) yani daha nasıl yorum yapiiim ;)

    Abdullah KayaAbdullah KayaAylar önce
  • Kurulama havlusunu anlatırken bir yandan da havluyu kurtarmaya çalıştı ama olmadı 😂😂

    Harun ArslantasHarun ArslantasAylar önce
  • 1,si esas meseleyi es geçtin mani meselesi kaça paraya varıyo bu iş? onu bi söleseydin 2,si zamanın kemirmediği hiç bişey yok bununda gideceği 2 sene 2 sene için o paraya değermi?

    yücel üstünyücel üstünAylar önce
  • Ethem abi Arac çekici üstünde getirildi deyince inanmak gelmedi içimden yok ya doblo değildir o falan dedim

    KSY RidersKSY RidersAylar önce
  • Vakit hiçbir şey yapmasak da gider.Önemli olan o vakit içerisinde yaptığımız şeylerden keyif alabilmek,kendimize bir şeyler katabilmektir.Eğer keyif alarak bu işi yapıyorsa kimsenin söz etmeye hakkı yoktur.Giden para da bu geçirdiğin bu vakit karşısında hiçbir şeydir.

    Dıkşın Biraz EkşınDıkşın Biraz EkşınAylar önce
  • 07:15 arkadaki müthiş görünüyor

    utku duranutku duranAylar önce
  • 10 bini gözden çıkarın

    Yunus ÜnalYunus ÜnalAylar önce
  • Bu işin maliyeti ne kadar

    Veysel TurgutVeysel TurgutAylar önce
  • bana nedense para tuzağı gibi geliyor böyle şeyler...

    Hakan YıldızHakan YıldızAylar önce
  • Araç sahibi bu kadar masraf ve özenden sonra bu aracı trafiğe çıkarıp binecek mı?ZANNETMİYORUM.

    Ahmet AkyelAhmet AkyelAylar önce
  • yemin ederim masaj salonu gibi. müşteriler arabalar.

    Mert mertoğluMert mertoğluAylar önce
  • güzeldi

    CureshatCureshatAylar önce
  • Folyonun fazlaligini maket bicagi ile keserken arabanin boyasi cizilmiyor mu?

    Korhan KaraorenKorhan KaraorenAylar önce
    • Çizilmiyor.

      UMUT AKYÜREKUMUT AKYÜREKAylar önce
  • Git arabaya bir dünya para ver , sonra git bir dünya parada boş yere para ver sanki araç evin garajında kullanılacak

    hasan DGDLNhasan DGDLNAylar önce
  • Deri koltuklar gözenekli olduğu için terletmez gözenekleri kapatıyorsa bu kaplama temiz kalsa da özelliğini yitirmez mi?

    DursunDursunAylar önce
  • farından jelatin sökülen araba hangi marka. far beni benden aldı

    ilker sarıkayailker sarıkayaAylar önce
  • Bi detailing ile ilgilenip bu yorumu okuyan varsa lütfen cevap verebilirmi? Bu bezleri nasıl temizliyorsunuz 😂 aracım siyah, bezleri kirleniyor zamanla bende ya elde yada makinaya atarak bezlerimi yıkıyorum. Bir türlü temizleyemiyorum bezleri her silişimde iz kalıyor arabada siyah olunca büyük Bi problem haline geliyor bu

    BurakBurakAylar önce
  • Makyaj ney doblo 😂

    mulanmulanAylar önce
  • Millet olarak Bu araba temizliğine verdiğimiz önemin 10 da 1 ini çevremize doğamıza verseydik Finlandiya olurduk.

    SRDR57SRDR57Aylar önce
    • Aynen öyle sonuna kadar katılıyorum 👏👍

      konuralp Aksoykonuralp Aksoy26 gün önce
    • doblo 160.000tl olunca millet kendine bakar gibi bakıyo arabaya

      onur uçankuşonur uçankuş27 gün önce
    • Çok iyi yorum

      Murat AlkoçMurat Alkoç27 gün önce
  • Arabayı tazyikli suyla yıkamanız çok yanlışş

    Madenci MadenciMadenci MadenciAylar önce
  • Uygulama iyi mi değil değer mi değmez mi bilmem. Ama otomobil çok yakışıklı MAŞALLAH 🧿

    SercanSercanAylar önce
  • Demir tozu temizliği için dediğiniz kimyasalı kaportaya zarar vereceğini düşünüyorum. İçeriğini söylerseniz bilgilenmiş olurum.

    SercanSercanAylar önce
  • Seramik kaplama yapmanın en mantıklı ve güzel yanı yoldaki taş sekmelerinden falan arabayı korumak çünkü bu konudan başım çok ağrıdı. 2 sene ömrünü korur sonra söktürüp 1 yılda normal binsen zaten 4.yıla girmeden satmış olursun arabayı yenisi için :)

    Ömer SARALÖmer SARALAylar önce
  • araç kaplama ne ve cam filmleri toplam ne kadar ödediniz ?

    NubNubAylar önce
  • Bu güzellik ne kadara çıktı. Kadjarım var ama bir fiyat verebilir misiniz

    Yadigar DemirYadigar DemirAylar önce
  • fiyat bilgisi vermeme sebebim her araç için farklı fiyatlandırma olduğundan diyeceksiniz kesin. ama sizin işlem ne kadar tuttu kalem kalem söyleseydiniz fikir oluşurdu.

    Can GüneşCan GüneşAylar önce
  • Hayrına Benim jettaya da pasta cila yaptırsan çok sevinirim fazlasını yaptırmak istersen senin Şeref’ine kalmış

    fatih Altıkulaçfatih AltıkulaçAylar önce
  • Merhaba bu işlemi yapan yer neresi tam olarak

    Hüseyin KoçHüseyin KoçAylar önce
  • Kaportaya uygulanan kaplama aşırı güneş sıcağında erime yapmazmı acaba.? Benim en bayıldığım kısım Cam filmi oldu..Mükemmel üstü bir iş oldu Fabrikasyon ötesi çok beğendim emeğinize Sağlık...

    Bülent YeşilçayBülent YeşilçayAylar önce
  • 0 km arabadan nasıl o kadar demir tozu çıktı

    Perfect GamingPerfect GamingAylar önce
  • Arabayi alamadikki is cam filmine detay temizlige kalsin

    İbrahim Örenİbrahim ÖrenAylar önce
  • 2020 tucson var bende komple şeffaf kaplama kaça yapılır

    Hakan özgünHakan özgünAylar önce
  • Abi günümüzde su kıtlığı gundemdeyken bu kadar su harcayan işlemlere ya kaldırma ya da en azından kısıtlama getirilmesi gerekiyor.Yoksa içecek su bulamayacağız.

    RAMİZ GÜLTEKİNRAMİZ GÜLTEKİNAylar önce
    • Hadi la ne yapalim araba yikamicazmi

      Sümer Arda TarlacıSümer Arda Tarlacı29 gün önce
    • Bu metal parçalarına o kadar su harcanıyor ki hesapsız. Canım sıkılıyor. Aracım çok kirlenmediği ya da özel bir yere gitmediğim sürece bırak doğal kalsın diyorum artık...

      arc361arc361Aylar önce
  • Arabamız olsa da (eski yeni farketmez) şöyle gözümüz gibi baksak gıcır gıcır yapsak ah ah

    Onur KarabulutOnur KarabulutAylar önce
  • Haftalık 200 bez kullanılıp atılıyor derken ? :D Birazını hediye etmek isterse @dbydetailing talibim :D

    hasan akdaghasan akdagAylar önce
  • 0 deri koltuğu temizlemek ne kadar mantıklı abi 😂

    Ayhan TAŞLITARLAAyhan TAŞLITARLAAylar önce
  • 13:10'dan sonrasına dikkat :D

    Doğancan ŞengülDoğancan ŞengülAylar önce
    • Yandı gülüm keten helva :D

      arc361arc361Aylar önce
  • Bu işyerinin iletişim bilgilerini almak istiyorum

    Faruk TUNÇAYFaruk TUNÇAYAylar önce
  • D sınıfı bir suv kaç TL ye kaplanıyor?

    İsmail Günayİsmail GünayAylar önce
  • Araba alırken Servet ödediğimiz için bunlar normal , Kullanmaktan korkar hale geldik birşey olacak diye , Allah sonumuzu hayırlı kılsın...

    Recep YILMAZRecep YILMAZAylar önce
  • Bu işlemlerin maliyeti nedir acaba merak ettim adamlar baya tuzlu bi fiyat cikaracak tiplere benziyorlar

    SeyyahSeyyahAylar önce
    • 20 30 bini bulur

      Veli GumusVeli GumusAylar önce
  • Orta segment araçların bile 230 lardan başladığı günümüzde böyle bir şey artık ihtiyaç ömrü ne kadar acaba

    Coin MeraklisiCoin MeraklisiAylar önce
    • O paraya araba almak insanın zoruna gider .. Allah'tan çoğu kişinin arabası var..

      Ramazan KayaRamazan Kaya24 gün önce
  • Selamun aleyküm abim kayseride aynı bu şekil yapan tanıdın bildin yer varmı

    Mustafa Durmaz.Mustafa Durmaz.Aylar önce
  • Ustam herkes ingilizce bilmiyor nörex mi nörlex mi ne diyosunuz heceleyin şuraları lütfen :D

    Sercan YazarogluSercan YazarogluAylar önce
  • Araca falçata ile girişmek ne kadar doğru? Uygulamada el hassasiyeti mükemmel dahi olsa (ki yok öyle işçilik ülkede) aracı inceden çiziyor. Diğer bir konu, kaplama işi boya koruma dışında hata kusur gizleme için de kullanılmakta.

    Halid YurtlukHalid YurtlukAylar önce
    • O falçata işi bana da saçma geldi, kılcal çizik bırakır illa. O kadar uğraş cillop gibi olsun diye, uğraşırken çiz iyi mi :D

      arc361arc361Aylar önce
  • Doblo diyip geçmeyelim artık oda 150-200 bin₺ arası bmw mercedes gibi muamele görmesi gerek artık mağlum asgari ücret hala 2bin küsür₺ 😄

    Furkan AydınFurkan AydınAylar önce
    • 200 den başlıyor, egea dan pahalı 😂😂

      Furkan IPEKFurkan IPEKAylar önce
  • Aracını dobloyu çekici üstünde getiren beyefendiye selamlar. Arabayı koynunuza alıp yatın dışarıda maazallah toz nem kapar.

    Fatih PEKŞENFatih PEKŞENAylar önce
  • Böyle araç kaç tl tutuyor acaba işlemi

    Ümit ArslanÜmit ArslanAylar önce
  • Dobloya da rolls royce muamelesi yapmazsın fiat ın çöp serisinden bir şey yani

    Libra ÖzerLibra ÖzerAylar önce
  • Sakınan göze çöp batıyor

    erdin Özkanerdin ÖzkanAylar önce
  • kodiaq a yapılan işlemlerin maliyeti nedir

    ArdaArdaAylar önce
  • +

    duracell 007duracell 007Aylar önce
  • Bende sıfır aracıma özel filim ve creamic-pro yaptırmıştım...

    M. I. ONARAN я СУПЕР МАРИОM. I. ONARAN я СУПЕР МАРИОAylar önce